onsdag den 9. maj 2012

Giitter på skrå


 Jeg var til konfirmation i søndags og der skulle jeg da have nogle fine negle. Samtidig ville jeg også vildt gerne prøve nogle af de lakker jeg fik til min fødselsdag. Så hvad gjorde jeg? Jeg fandt en kjole som passede til to af de lakker jeg fik: depende nr. 294 og 190.

1. Jeg startede med at lægge en base coat.
2. Derefter lagde jeg to lag af depends nr. 294 (den grønne).
3. Da det var fuldstændig tørt, tog jeg noget tape som jeg lagde skråt på mine negle og lagde depends nr. 31 på. (den hvide)
4. Efter to lag hvid tog jeg tapen af.
5. Jeg afsluttede med et enkelt lag af depends nr. 190. (den der giver det et lyserødt perlemors skær)
Jeg må indrømme at jeg blev meget tilfreds. Jeg er især vild med nr. 190, den er gude smuk! Helt klart en jeg vil få brugt en del. Og fordi jeg lige havde tid, skulle mine tær da også se pæne ud. Her kommer lidt billeder:



 /Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar