tirsdag den 22. maj 2012

Som lovet....


Ja, jeg ved det godt. Det blev ikke helt "i morgen" de kom på, fordi det ville ikke sådan som jeg ville. Neglelakken er Nfu oh 61, og jeg er vild med den. Jeg er super glad for at jeg købte den. Jeg fandt ud af at det nok godt kan betale sig at købe en holografisk base coat, fordi ellers skal man virkelig være tåldmodig, da holografiske neglelakker er anderledes end normale neglelakker. Jeg fandt også ud af at man IKKE skal bruge top coat på holografiske neglelakker, fordi så forsvinder meget af det hologrsfiske... Billederne blev desværre ikke så gode som på neglen, der kan man se det holografiske bedre. Men her kommer de:

Det sidste billed er et billed af Nfu oh 61 med top coat... Jeg fandt nemlig først ud af at man ikke skal putte det på da eg havde gjordt det :-) Og det billed er også grunden til at jeg først har lagt det på nu. For det vender forkert! Jeg ved ikke lige helt hvad jeg har gjordt forkert, men ligegyldig hvad jeg gør så bliver det ved med at se sådan ud.
Nu må jeg smutte, da jeg har en stor bunke lektier foran mig til i morgen. Æv...


/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar