tirsdag den 5. juni 2012

Gradient negle

Efter at have set mange Evas flotte gradient negle de seneste par indlæg, blev jeg inspireret til også selv få lavet noget med gradient. Du kan se Evas negle her.

Samtidig ville jeg også gerne prøve Depend 58 som jeg fik i fødselsdas gave. Så jeg lavede graduering med den, Maybelline Express Finish Onyx Black og Impala mini 13. Impala 13 er købt i frankrig for ca. 3 år siden og den holder endnu:-)

På billederne kan man dessværre ikke se de fine holografiske stykker glimmer i Depend 58, som er den miderste af farverne. Depend 58 er ikke så mørk i sig selv men fordi den er over den sorte er den blevet mørk. 

Jeg kunne ikke lade vær, men blev nødt til at prøve Depend 58 alene og så måtte det jo blive på tæerne

 /Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar