tirsdag den 19. juni 2012

Nfu oh 39

 Så fik jeg endlig tid til at prøve Nfu oh 39, som jeg er vild med! Den var meget nem at lægge på og kan da ikke lade være med at sidde at nærstudere dem. Lidt sjov skulle jeg da også have ud af det, så jeg fandt lidt tape og klippede små takker i. Det lagde jeg på mine ringefingre og tommeltotter, men man kan desværrere ikke se at jeg havde klippet i tapen fordi flage stkkerene er så store. Må nok prøve det en anden gang med en anden lak, som der ikke er flagestykker i. Jeg valgte at lægge den oven på to lag sort da jeg har set andre gøre det, og så kommer de fantastiske  grønne / blå flager også mere frem. Den sorte jeg brugte var Maybelline Expres Finsh Noir Onyx, som jeg er blevet mere og mere glad for pga. den hurtige tørre tid.


Og lige et med blitz, for at kunne se flage stykkerne i grøn.
Jeg var firsk på et lille forsøg, så da jeg skulle have top coat på, måtte jeg lige prøve at se forskellen på to af mine top coats. Den nederste tommeltot fik en top coat fra Color Institute på. Den er en gennemsigtig, uden noget blåligt skær. Den øverste tommeltot fik en top coat fra Depend vidst nok nr. 80. Den har et blåligt skær i sig og måske  er det bare mig men jeg syntes altså godt at jeg kan se foreskel. Hvad mener i?
 Min base coat
 Nfu oh 39 og Maybelline Expres Finsh Noir Onyx
Depend 80 og Color Institutes top coat 

/Kamilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar