mandag den 7. januar 2013

New Years Eve

 Yaaaah! Nu virker det igen, takket være min mor, som gav et lille tip med at kigge i 'hjælp'. Mine billeder vender dog lidt (meget) sært, men det er bedre end ingenting :-) Nu er det en hel uge siden nytårsaften, men syntes også godt mine nytårsnegle kan bruges ved andre lejligheder. Jeg slog to fluer med et smæk og kunne derfor prøve hele 4 af de neglelakker jeg fik i julegave. Jeg har bla. fået en Seche Vite Dry Fast Top Coat som jeg er meget begejstret for. Den tørre rent faktisk hurtigt og den holder godt. Mine negle er lavet med samme princip som disse negle jeg lavede i juli, bare kun med 3 lakker. Jeg syntes de er meget søde, måske ikke så kreative, men jeg elsker den teknik. Man kan evt. lave en base med en anden lak under, så man ikke kan se neglen igennem. Normalt ville jeg også gøre det, men jeg syntes ikke, at det er så slemt, at det er nødvendigt. 


 /Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar