tirsdag den 5. februar 2013

Mislykket stamping... Med okay resultat alligevel

Ja, det er længe siden jeg har blogget. I det hele taget længe siden jeg har haft noget på neglene... Jeg har haft travlt med at lave forberedelser til projektuge, have projektuge og nu har jeg så fremlagt, hvad jeg har fundet ud af  i min projektuge. Så jeg har først nu haft tid her. På neglene har jeg lagt 2 lag af TREND  nr. 118 med 1 lag depend mat top coat nr. 304. Jeg fik lyst til at lave stamping oven på, så jeg fandt grejet frem. Det jeg ikke havde tænkt på var, at den neglelak jeg brugte til stamping TREND nr. 157 var for tynd til stamping. Så jeg lavede en meget rodet form for stamping, da neglelak skal være forholdsvist tyk til stamping. Jeg syntes egentlig at det ser okay ud, nok ikke hvad jeg regnede med, meeeen det går nok :-)   



/Kamilla

2 kommentarer:

  1. Hehe, ja de blev da meget fine alligevel :b

    Men næste gang så prøv Konads speciallakker, de er rigtig gode til det! :o)

    - http://nailartbymdl.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, tak :-)

      Ja det skulle de være, desværre er pungen ikke enig i den ide:-)

      Slet