søndag den 3. november 2013

Happy Late Halloween!

Vi har lige haft musical på efterskolen og jeg har været i køkkenet, så jeg har ikke måtte have neglelak på i en hel uge! Derfor fik jeg først lavet halloween-negle i går, og jeg er faktisk godt tilfreds :-)


Jeg lagde 1 lag alpine snow fra OPI, derefter spongede jeg den blå fra oh my gosh og den sorte fra Sally Hansen. På ringefingeren lavede jeg en gul plet, så man kan se heksen på vej til Bloksbjerg, som jeg lavede med min art liner fra depend. Jeg afsluttede til sidst med mat topcoat. Billedet er igen taget med min mobil, ikke af den bedste kvali men bedre end ingenting :-) 

Det er nu lidt trist at jeg ikke får opdateret bloggen lidt oftere, for det er noget jeg nyder og også savner. Men jeg har nogle billeder klar, jeg skal bare få tid til at lave indlægene.
Håber i alle har en god weekend!
/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar