fredag den 26. september 2014

OPI You Better pink!

Haha jeg har på det sidste lavet en hel del af sådan nogle abstrakte negle. Så det har jeg gjort igen :-) jeg ville prøve min nye OPI lak, eller jeg har brugt den før til nogle blomster, men ikke på hele neglen. Det har jeg så gjort nu. Jeg har nemlig manglet sådan en lak, så da jeg så den i Normal skulle den med hjem. Oven på den har jeg lagt et lag lyserødt glimmer og duppet med en svamp en anden glimmer. Jeg hader egentligt glimmer lakker, for det tager på lang tid at få af, men når det nu er på neglene, så syntes jeg det er flot. Til sidst lavede jeg noget tilfældigt sort abstrakt på nogle af dem. Jeg syntes de var deget sjove, men ikke de bedste jeg har lavet :-) Jeg har prøvet at fange det lyserøde glimmer, men det er næsten umuligt, man skulle se det i virkeligheden :-)
Ha en super god weekend!
/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar