søndag den 9. november 2014

Galaxy nails

Jeg har længe gerne villet lave galaxy negle, så nu skulle det være. Jeg startede med 2 lag sort. Oven på det tog jeg en sort med glimmer, som jeg med penslen lavede nogle lette strøg hist og her, så man stadig kan se noget af den sorte base. Så gik jeg igang med at duppe farver på, så der er noget mere dybde i mani'en. Først en lilla, så en hvid, oven på det en lyse lilla og til sidst en lilla med lidt glimmer. Det lyder måske som mange lag, men det tager ikke så lang tid, da det ikke behøver at tørre imellem man dupper det på. Jeg måtte lige ind og tage nogle af farverne igen, da de var forsvundet bag nogle af de andre. Så gik jeg i krig med at lave stjerner, nogle bare som prikker, da det er stjerner langt væk. Oven på det lidt holografisk glimmer, og endelig den ventede top coat :-) Jeg er alt i alt godt tilfreds, det må jeg gøre igen. Det er dog synd at i ikke kan se det flotte holografiske glimmer på billederne, men det er heller ikke nemt at fange.

/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar