tirsdag den 9. december 2014

Christmas nails!

Så er det december, så jeg har selvfølgelig lavet julenegle :-D Jeg startede med min røde og grønne base og så gik jeg igang med Rudolf på ringefingeren. Først selve hovedet, så ørene og derefter gevirene. Til sidst lavede jeg næsen og øjnene. Jeg havde faktisk tænkt at de så var færdige, men jeg kunne ikke la' vær', så jeg lavede også nogle snefnug :-) Alt i alt er jeg meget tilfreds, men jeg skulle nok ikke have valgt en grøn base til Rudolf, men det  kan man jo altid sige bagefter :-D Jeg håber jeg får lavet nogle flere julenegle, men nu må vi se, hvis ikke så ha' en fantastisk jul!

/Kamilla

2 kommentarer:

  1. Det er da nogle super fede negle. Gid jeg havde set dem inden jul, i stedet for først nu :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, sådan går det desværre nogle gange ;-)

      Slet