mandag den 30. september 2013

New in fra Paris :-)

 
 Jeg har for en uges tid siden lige været i Paris, med efterskolen. Jeg fik desværre ikke købt så meget neglelak, men turen var fed, og så skal det jo ikke komme an på hvor meget lak man har købt. Men jeg har længe ønsket mig en rigtig barbie farvet neglelak, så sådan en fandt jeg :-) Jeg har også købt noget Fluffy Nail Art Effekt Velours. Det er faktisk bare noget velour pulver, jeg havde ikke lige overvejet at jeg skulle have sådan noget, men jeg kunne slet ikke lade være da jeg først så det :-). Det er det jeg har på alle fingre, undtagen ringefingeren, hvor jeg lavede en lille sølvstjerne. Det var let at bruge, og det holdt overraskende længe. Det blev selvfølgelig lidt nusset, så jeg tog det af på 3. dagen eller sådan noget :-) Alt i alt tror jeg det kunne være sjovt at lege med, fx. med andre baggrunde og hvor man ligger den våde lak.
 

/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar