søndag den 16. november 2014

Sunrise.... Eller?

Ja, jeg havde den her fantastiske ide om at lave solopgangen, da jeg så den hver morgen i en periode, da jeg sad i bussen. Jeg tager dog stadig den samme bus, men solopgangen er bare ikke lige så flot, som de negle jeg prøvede at lave... Først lagde jeg 1 lag hvid. Oven på det har jeg lavet en gradient med 2 blå, 1 gul og 1 koral farvet lak -man kan dog  ikke se den er koral, da den blev orange af den gule. Jeg ville have gjort noget mere oven på dem, men tiden var ikke lige til det, så de ser sådan her ud. Det blev ikke som forventet, jeg skulle have brugt nogle lysere farver, men jeg syntes nu stadigvæk at de er sjove:-) Da jeg havde kigget på dem i noget tid,  kom jeg til at tænke, på at jeg har lavet næsten den samme gradient tidligere til nytår. Hvilket jeg syntes er lidt komisk, jeg prøvede ikke engang på det :-D

/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar