fredag den 29. juni 2012

Graduering + Sommerferie!

Yes, så er der dømt sommerferie helt til den 13 august! Jeg skal både til England og til Thailand så det kan kun blive godt :D Jeg har gemt nogle maincurere som jeg vil vise i sommerferien, da jeg ikke regner med at få tid til at lave negle.

Fandt et gammelt billed som jeg ikke har vist, det er entlig en slags graduering. Det går ud på at man går fra en lys farve til en mørk farve. Jeg har brugt en grøn Depend (Et eller andet nr. som er så udvisket at man ikke kan se det) på langefingeren. På pegefingeren har jeg blandet to dråber grøn og en dråbe hvid sammen. På tommelfingeren brugte jeg to dråber grøn og to dråber hvid. Ligeså gjorde jeg på ringefingeren og lillefingeren dog med en sort. Altså på langefingeren to dråber grøn og en dråbe sort og på lillefingeren to dråber grøn og to dråber sort.

Nyd sommerferien og be' til lidt bedre vejr :-)

/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar