tirsdag den 26. juni 2012

Solskinds negle

I weekenden var jeg sammen med en veninde. Mens det regnede udenfor sad vi inde i varmen og lagde neglelak. Det var super hyggeligt. Jeg havde sådan en lyst til at prøve det blå glimmer jeg købte for nogle uger siden. Så det gjorde jeg. Jeg lagde først en blå neglelak fra depend og så lagde jeg top coat på en finger og puttede glimmer på. Jeg fandt ud af at hvis man kun vil have glimmer på lidt af neglen, så er det smart kun at lægge top coat på det lille sted i stedet for på hele neglenJ På ringefingeren havde jeg ikke lyst til at komme glimmer på, så der lavede jeg en glad sol i håb om at solen også ville komme frem. Det gjorde den desværre ikke, men det var da et forsøg værdJ




PS. I dag kom den længe ventede dag hvor jeg fik min bøjle af  

/Kamilla



Ingen kommentarer:

Send en kommentar