søndag den 15. juli 2012

Ferie snak + New in

Pyha, det er hårdt at have ferie. Jeg kom hjem i går aftes fra min mormor og morfars sommerhus, efter at have været i London en uge inden. Så det er dejligt at være hjemme i en uges tid inden det hele starter forfra, når jeg skal til Thailand.



Da jeg var i London var jeg selvfølgelig i National History Museum, Madam Tussauds og Tower of London, men det sejeste museum var, da jeg var i The Making of Harry Potter. Det var vildt sejt! Ved ikke om der er andre end mig der godt kan lide Harry Potter, Men hvis man kan, så er det bare noget der SKAL ses! Alt var der: Storsalen, Hagrids hytte, Natbussen, alt deres tøj og sidst men ikke mindst en model bygning af Hogwarts! Og når jeg siger model bygning så mener jeg altså ikke en man kan holde i hånden, på billedet kan i se en dame i venstre side, det må give et indtryk af hvor stort det er...   

I London købte jeg 4 neon neglelakker til under 5 kr. pr. stk. spørgsmålet er bare om kvaliteten også svarer til det. Jeg har ikke nået at prøve dem endnu, men det vil jeg forsøge at nå inden jeg tager til Thailand. Jeg købte også min første essie neglelak Mint Candy Apple blev det til. Jeg har nemlig længe gerne ville have en essi lak, men syntes helt ærligt at 120 kr. er lidt dyrt for en neglelak, men på den anden side, hvis kvaliteten er bedre end fx. depend så kan det jo måske godt betale sig. Så den glæder jeg mig meget til at prøve.




/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar