søndag den 22. juli 2012

Essie mint candy apple + New in

Så er det i dag jeg tager til Thailand, glæder mig meget til lidt sol:-) Jeg skal både til hovedstaden Bangkok og til Phuket som er Thailands største ø.

Jeg nåde lige at prøve mint candy apple for et par dage siden og jeg elsker farven! Desværre er der nogle små... øh ved ikke lige hvad man kan kalde dem... 'kugler' på nogle af neglene. Jeg håber bare, at det var fordi det var første gang jeg prøvede den. Ellers var den nem at lægge på, og ser ud til at den holder fint.





I torsdags var jeg med min mor og lillebror i Storcener nord, og der købte jeg Depend nr. 6008. Det er en magnet neglelak. En magnet neglelak er en neglelak som kan få et mønster alt efter hvordan magneten er, de fleste er med striper. Man lægger først et lag af magnet neglelakken og derefter holder man magneten hen over neglen så tæt på som mugligt, og når man så løfter magneten så skulle der gerne være et eller andet mønster.

Jeg var meget nysgerig da jeg kom hjem med den, så det måtte jeg prøve, men jeg ville heller ikke tage mint candy apple af. Så jeg endte med dette:

Syntes selv det blev okay. Jeg havde min base så det eneste jeg gjorde var at:
  1. Lægge noget tape skråt
  2. Lægge depend 6008
  3. Skynde mig at holde magneten over i ca. 10 sek
  4. Tage tapen af
  5. Out line med en guld art liner



Jeg brugte: Depend 1061, Essie Mint Candy Apple og Depend 6008

/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar