tirsdag den 31. juli 2012

TEMA: What is tiger stripes?


Jeg er i gang med et tema der omhandler dyre mønster, og som det 3. dyr kommer tigeren. Spørgsmålet var bare hvordan sådan nogle tiger striper ser ud... Som man kan se på billederne har jeg prøver et par forskellige slags tiger striper, ikke alle blev lige gode. Det første billede er af min venstre hånd, det var sådan jeg så mange ande folk tegner tiger striper, personligt kan jeg bedst lige striperne på min højre hånd (det andet billed). Jeg spurgte min familie og nogle af mine venner hvad de syntes var de "rigtige" tiger striper, og der kom mange forskellige bud. Hvad syntes i er de "rigtige"?

Jeg er ikke perfekt i fri hånd (der skal bare øves), men jeg syntes det blev et fint design. Jeg brugte depend som den orange og som striper brugte jeg depends sorte art liner.



  
/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar