fredag den 10. august 2012

Lidt ferie snak + new in

Så kom jeg endelig hjem fra ferie igen. Jeg var meget overrasket over varmen i Thailand, selv om det er regn tid så er der altså meget meget varm, det er simpelthen ikke noget man kan forestille sig, hvis man ikke har været der. Jeg fik bla. badet, redet på elefant, været i tembler og været på markeder og meget meget mere :-) Jeg fik også købt lidt neglelak. Jeg ved ikke lige hvad mærke det var... Prøv selv at læse...

Det eneste jeg fik ud af det var er der er 12 ml. Jeg købte oprindelig tre men, jeg var så dum at jeg tabte den ene så den gik i stykker. Æv æv. Men det var heldigvis ikke den jeg havde købt dem for.
Den ene er en gemmensigtig klar neglelak med små holografiske sølv glimmer i. Den anden er også en klar neglelak med nogle små grønne, guld og sølv glimmer i, der er også lidt størrer stykker lilla holografiske glimmer i. Jeg har ikke prøvet dem endnu men jeg har allerede en ide til den sølv holografiske.




   
/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar