mandag den 13. august 2012

OL nails

Venstre hånd
 Højre hånd

Der har jo, som de fleste bemærket, været OL. Nogle har glædeligt fulgt med i de forskellige sportsgrene, mens andre har været irriteret over at der ikke kom de programmer de ellers ville have sendt. Jeg har da set lidt, ikke meget, men lidt, og jeg blev nødt til lige at lave en manicure til denne sjældne lejlighed. Jeg er specielt vild med tommel fingeren på venstre hånd. Grunden til at der også er lyserød med er at , da jeg var i London var der mange små skilte med lyserød baggrund og hvide OL-ringe. Så det måtte også lige med.


Ringefingeren (+ spisder på pege- og lillefingre) er lavet med den nye holografiske glimmer neglelak fra Thailand. Det er desværre ikke til at se på kamera, men den er rigtig fin i virkeligheden.


 I Skygge
 Til baser har jeg brugt (fra venstre), Constance Carroll SODA, Color Institute French White og den holo sølv glimmer fra Thailand
Til Ol-ringene (fra venstre), Depend 39, Depend 40, Depend 295, Gina Tricot Aspen Gold og Gina Tricot Rain Forest

/Kamilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar