fredag den 24. august 2012

Neon!


 Pyha, det er hårdt at starte i skole igen, efter en ALT for kort sommerferie. Kan godt mærke at jeg er kommet i niende klasse. Men jeg var så heldig at jeg her den anden dag endelig fik prøvet, to af de neon lakker jeg købte i England. Jeg elsker farverne, selvom de desværre ikke er så flotte på billederne de er meget mere pang i virkeligheden. Jeg startede med at lægge to lag hvid lak på, for så bliver neon lakker pænest. Jeg vil prøve en eller anden dag at vise det. Jeg ville faktisk have brugt den gule neon lak jeg købte, men jeg var bange for at den gule og den grønne ville ligne hinanden for meget. Så derfor blev det den orange. Penslerne var okay, låget var måske lidt småt at holde på, men ellers var kvaliteten helt fin. Specielt når man ved at hver lak kun har kostet en 5´er!



Jeg brugte: The  Color Institute French White, Depend art liner 1052 og de to neon lakker fra primark BEAUTY, som desværre ikke har noget nr. jeg kan oplyse med

God weekend
/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar