lørdag den 1. september 2012

Fængslende neon negle!


Venstre hånd i sollys
 
Jeg havde sådan en lyst til at få testet den gule neon lak jeg købte i England, så det har jeg gjordt :-)
Jeg skrev i sidste indlæg at jeg ville vise hvordan neon lakker ser ud uden man ligger hvid neglelak på under. Så det har jeg gjordt på langefinger og ringefinger. Man kan tydeligt se forskellen, og eftersom jeg ikke kan lide at man kan se det 'hvide' på neglen tager jeg ellers altid hvid lak på under. At tage hvid neglelak på under neon hjælper også til at gøre dem mere 'neon', hvis man kan sige det. Jeg brugte både min nye neon gule fra Primark Beauty og Depend nr. 35 som også er neon gul. Forskellen på de to er: Primark Beauty har lidt shimmer og når den tørre bliver den blank. Depend 35 er kun neon gul og tørre mat.

På min venstre hånd:

Tommeltot: Depend 31 (Hvid) og Depend 35
Pegefinger: Depend 31 (Hvid) og Primark Beauty's neon gule
Langefinger: Depend 35
Ringefinger: Primark Beauty's neon gule
Lillefinger: Depend 31 (hvid) og Depend 35

Venstre hånd i skygge, farven her er mere som i virkeligheden
 
Da jeg havde lavet mine negle helt neon gule, syntes jeg alligevel der manglede noget. Så jeg lavede nogle streger med min sorte art liner fra Depend. Jeg syntes nu mest det ligner et fængsel eller sådan noget... Prøv selv og se:
 
 Højre hånd
 
Højre hånd med blank top coat:
 
Tommeltot: Depend 31 (Hvid) og Primark Beauty's neon gule
Pegefinger: Depend 31 (Hvid) og Depend 35
Langefinger: Primark Beauty's neon gule
Ringefinger: Depend 35
Lillefinger: Depend 31 (hvid) og Primark Beauty's neon gule


Venstre hånd
 
Venstre hånd fik en tur med mat top coat, syntes det ser super fint ud
 

 Bare for forskellens skyld tog jeg dette billed, den øverste er Primark Beauty's neon gule med blank top og den nederste er depend 35 med mat top 


 Begge Primark Beauty's neon gule dog tommel blank top og pege mat top
 Begge to depend 35 med hvid under dog har tommel mat top og pege blank top

 
Et lidt langt indlæg fra mig, håber det var okay. I morgen tager jeg i tivoli friheden, så der er der nok ikke tid til at lakkere negle :-) God weekend  
/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar