tirsdag den 11. september 2012

Glimmer fra Thailand

 
 Her i weekenden lavede jeg denne søde simple manicure. Jeg brugte to lag af en lilla shimmer fra lizzie nail varnish (jeg ved ikke hvor den kan købes, da jeg har fået den i en gave som blev købt i England) og to lag af Essie mint candy apple som base. Bagefter lagde jeg et lag af en glimmer lak jeg købte i Thailand. Jeg var meget meget meget vild med det flotte glimmer oven på mint candy apple. Her kommer lige et par billeder:


 
 

Da min far klippede hæk i weekenden dukkede denne sjove larve op, den forsvandt dog dagen efter, men jeg nåede heldigvis at få et par billeder af den. Jeg har så overvejet om jeg skulle lave en manicure inspireret af dens flotte mønster, men nu må vi se. 
 
Lige et billed for at se hvor stor den var i forhold til min pege finger
 
/Kamilla


1 kommentar:

  1. Synes, at det kunne være mega fedt hvis du lod dig inspirere af dens flotte mønster til dine negle!!

    SvarSlet