onsdag den 12. september 2012

Jelly sandwich

Oven på mine negle fra i går skulle jeg også liiiige prøve at lave en "jelly sandwich" Jeg har aldrig før prøvet det, men en gang skal jo være den første. En normal jelly sandwich går ud på at du:
 1. Starter med to lag af en base farve (vigtigt at den ikke dækker ved første lag)
 2. Ligger et-to lag af en glimmer lak på
 3. Ligger et lag af den samme base lak på som fra 1.
Det er hvad en normal jelly sandwich går ud på, men jeg skulle selvfølgelige prøve at være anderledes. Jeg lagde den lilla shimmer fra lizzie nail varnish oven på de negle jeg havde Essie mint candy apple som base og Essie mint candy apple oven på de negle hvor jeg havde den lilla shimmer fra lizzie nail varnish som base. Resultatet blev at de negle der fik Essie som top ikke kune se den fine glimmer, som er hele meningen med at have den under. Dem der fik den lilla shimmer som top blev derimod meget vellykkede.

Her er hvordan en normal jelly sandwich ville se ud.
/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar