lørdag den 22. september 2012

Ligustersværmer larve + new in

 

Jeg har været på jagt efter en brun, og her er hvad jeg endet op med, OPI over the taupe. En rigtig fin brun, som jeg nok mest har købt til små pynte ting, fx en lille kurv eller hvad man nu ellers kunne bruge en brun til. Jeg har også købt nogle små pensler i Søsterne Grene (de mindste de har) Jeg tror den ene var lidt i stykker, fordi dens børste er meget mindre end den anden. Men det gjorde ikke mig noget.  Den anden klippede jeg halvdelen af for at jeg fik en mindre børste/pensel.

Jeg skulle da også lige prøve OPI over the taupe og mine nye pensler. OPI over the, og jeg endte med at lave den larve min far havde fundet i hækken for æh.. 14 dage siden tror jeg. Jeg slog den også op og den hedder en Ligustersværmer larve (Sphinx ligustri) jeg har aldrig nogensinde hørt om eller set sådan en før, men den skulle være meget udbredt i Danmark.

Ligustersværmer larve (Sphinx ligustri)

OPI over the taupe (faktsik min første OPI) har en fantastisk pensel som passer perfekt til mine negle og jeg må indrømme at jeg overvejer kraftigt at købe en mere. Mine nye pensler er også meget meget nemmere at bruge, jeg skulle have købt sådan nogle for længst.

 
 

Her er hvad jeg har brugt: Depends sorte og hvide art liner, HOT makup nr. 23, The Color Institute french white, Primark Beauty neon grønne og OPI over the taupe

I morgen er det min mors fødselsdag så vi må håbe at hun har været sød så det ikke regner :-) Ha' en rigtig go' weekend

/Kamilla
 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar