fredag den 28. september 2012

Regnvejrs negle


Jeg lavede egentlig denne manicure i går da det virkelig øsede ned, men jeg nåede bare ikke at tage et billede i går. Jeg startede med to lag af en franken, jeg selv har lavet for et godt stykke tid siden. (En franken er kort sagt en neglelak man selv blander). Jeg brugte disse lakker til at blande den: Depend 295, Depend 252, Rimmel London sky high og en lyserød shimmer lak fra Lizzie. Da jeg havde blandet den kom jeg til at tænke på regn, så jeg kaldte den Lucky Rainy Day.

 
 
 

Jeg har været så fascineret af regndråber her på det sidste og ja det måtte man da kunne lave på neglene tænkte jeg. Så oven på Lucky Rainy Day, lavede jeg forskellige størrelser prikker/ bobler med en top coat. Det jeg ikke havde overvejet var at når en top coat tørre bliver den mere jævn, så det så ikke ud som dråber mere… På nogle kan man lige ane at der er noegt, på andre kan man kun se den fine blå/grå lak. Hvilket også er okay, men bare ikke det jeg havde håbet.  Her kan du selv se:






 

Dette billede er sådan som jeg havde håbet det ville se ud. Jeg har brugt vand rigtig som dråber så i lige kunne se det.

Det jeg har brugt: Lucky Rainy Day og Depend 80

Ha' en rigtig god weekend
/Kamilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar