fredag den 12. oktober 2012

TEMA: Snakeskin nails

Puha, det er godt nok længe siden jeg har blogget! Jeg har simpelthen bare haft travlt, med bla. emne uge på skolen. Men nu har jeg heldigvis fået efterårsferie, så det kan være jeg for lidt mere tid til mine negle og blogging. Men nok om det, jeg har lavet 4. dyr til mit eksotiske dyre mønster tema. Det er nemlig slangeskin.

Jeg fandt en rigtig fed tutorial som jeg prøvede at genskabe, helt præcist denne tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=ZWZSaMQ9zMk
Men jeg må indrømme at det ikke blev helt som jeg havde håbet. Men hvis man ved hvad det skal forstille, så ligner det okay, syntes jeg selv...  Ej de kunne have været meget værre, men jeg er dog stadig ikke helt tilfreds. Her kommer de:

 




Det gode ved denne manicure var at man ikke behøver have så mange forskellige farver. Hvis i vil have et nr. på en af depend favrverne så skriv, så skal jeg nok undersøge det, da mine numre er slidt af.

God efterårsferie hvis i også har været så heldige ellers god weekend
/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar