søndag den 28. oktober 2012

Halloween negle + New in

Nu nærmer halloween sig, og så skal neglene også være i orden til det! Det er dog ikke fordi jeg holder halloween, men mere fordi det var sjovt at lave neglene :-)   Jeg er næsten helt forelsket i disse negle, og jeg kan godt mærke/se at jeg bliver bedre til at lave fri hånd. Jeg lavede en masse små græskar på alle negle, undtagen ringefingeren hvor jeg lavede et edderkoppespind. Det værste var at lave alle græskarrene, det tog sin tid og man skal være lidt tålmodig, men jeg er virkelig glad for at jeg fik lavet dem. Det eneste jeg ikke er så glad for er da jeg tog top coat på, træk den selvfølgelig lidt i resten, men alt i alt er jeg super begrejstret.







Jeg har været træt af min depend hvide neglelak, eftersom der ikke er ret meget i. Det er helt fint med farver, som jeg ikke bruger så tit, men en hvid er en af de farver, jeg bruger mest. Så nu har jeg fået købt mig OPI Alpine Snow, og jeg er allerde vild med den. Det er den jeg har brugt som baggrund til græskarrene. Resten jeg har brugt er Gina Tricot Beauty Nails Rain Forrest, Depend 124 og Depends sorte artliner 

Ha' en rigtig god weekend

/Kamilla





2 kommentarer:

  1. Wow, de blev godt nok bare super flotte! Elsker de små græskar!

    SvarSlet
  2. Takker, selv var jeg også meget tilfreds:-)

    SvarSlet