onsdag den 14. november 2012

Efterårsblade

 
Ja, som oversktiften antyder skulle det forestille efterårsblade der falder fra træerne. Neglene er et par dage gamle, eftersom jeg har udskudt at tage billeder, da det er blevet så mørkt i håb om noget lys. Men det fik jeg ikke, så jeg måtte 'fikse' dem lidt for at tage billeder. Jeg glæder mig meget til den 23. december når lyset vender, så billederne bliver bedrereXD Ideen til neglene fik jeg da jeg gik en tur i skoven forleden dag, og vidste at det skulle jeg prøve. Jeg ved ikke helt hvad jeg syntes om dem. Farverige er de da, men det var vist også det. Nogle ideer skal man nok bare lade blive i hovedet :-) Ej, jeg kan godt lide nogle af de grønne blade, for det var nogle af de første jeg lavede, derefter mistede jeg tålmodigheden. Jeg gjorde således: 
     
  1. Jeg startede med et enkelt lag af Wet n Wild break the ice som en en hvid halv gennemsigtig shimmer.
  2. Så lavede jeg en lille graduering med OPI over the taupe nede i bunden som en slags jord.  
  3. Det sidste var at lave bladene, jeg valgte fire farver: grøn Gina Tricot Rain Forrest, gul Gina Tricot Aspen Gold, rød Depend 40 og orange Depend 124   

 
 
/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar