torsdag den 14. februar 2013

Valentines negle



 Det er nu ikke fordi jeg fejre valentines dag, men det er en super god 'undskyldning' for at lave negle... Den holder nok ikke helt :-) Jeg har på ringe- og tommelfingere negle valgt at lave fishtail/braided nails, det er en nem måde at lave noget anderledes, og det laves sådan. Jeg har nu ikke prøvet det før, men det slap jeg da okay fra XD På de sidste 3 negle lavede jeg nogle røde hjerter på 3 forskellige baser: Pegefinger: 2 lag Sally hansen Gilded lily, Langefigner: OPI Alpine snow + Depend 190 (Svag lyserød glimmer lak, er desværre svær at se på billederne, men nem at se IRL) Lillefinger: OPI Alpine snow + Wet n wild Break the ice (Svag hvid shimmer lak, også svær at se på billderne) Egentligt syntes jeg det ser fint nok ud, og meget tøset, men jeg skulle måske ikke have brugt så mange farver? Eller er det bare mig?

 Her kan man lige se at depend 190/ den lyserøde på langefingeren er der


/Kamilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar