tirsdag den 26. februar 2013

TEMA: Somthing in the ocean

 Det går ikke særlig godt med inspiration til mine negle, derfor den manglende blogging. Så det går faktisk rigtig dårligt... Skriv endelig hvis der er nogle der har en god ide! Men altså, jeg er, trods mine manglende ideer, startet på et hav tema og så må vi se hvor mange jeg vil lave til det. Jeg fandt faktisk først ud af at jeg ville lave et hav tema, da jeg havde lavet mine negle. Jeg tror jeg har lavet noget alge-dunhammer noget, men det kan i selv afgøre, nemt var det i hvert fald :-)  Det ser lidt underligt ud på alle mine blå negle (som om de er blevet krøllet) men det er fordi jeg lagde min flakielak Nfu Oh 39 oven på dem, som skifter farve fra grøn til blå. Den kan desværre ikke ses så godt på billederne,  men den er der IRL (In Real Life) men den er til gengæld super flot og nem at se sammen med den grønne lak fra TREND.  



 /Kamilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar