fredag den 8. marts 2013

Sally Hansen Bling it on

 
Tja... Jeg var til barnedåb i søndags, hvor jeg ville prøve: Sally hansen salon effects real nail polish strips, æh ja det er er et langt navn:-) Jeg har første fået tid til at ligge det på nu, da jeg har haft termins prøver hele ugen. Nail stripsene koster normalt 90 kr. hvilket jeg syntes er rimlig dyrt, men jeg købte den til halv pris, så er det ikke heeelt så slemt. Det er egentlig nogle klister mærker som man 'bare' skal sætte på neglene, og så skulle det kunne holde i 10 dage... Jeg har længe villet prøve dem, men eftersom der kun er til 1 gang, ville jeg ikke give mere end de 45 kr. Der var ikke så mange valgmuligheder tilbage så jeg valgte den der heddr Bling It On. Det var okay simpelt at sætte på, men de passer altså ikke særlig godt til mine små negle, eller også var jeg bare ikke så god til at sætte dem på. Det beviser billederne meget godt, særligt tæt på neglebåndene og ved spidsen af neglene. Jeg havde puttet top coat på, for at få det til at holde. Men for mig holdt det kun 3 dage og det er ikke noget der ligner de 10 dage. Alt i alt syntes jeg det de er bedre end mange andre nail strips, men at det er rimlig unfair at skrive at de kan holde 10 dage, når de ikke gør det.  



I kan lige få lov til at se det fine mønster på den kjole jeg havde på, hvor der også var lidt lyserødt, så de passede sammen XD

/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar