mandag den 22. april 2013

Indlæg nr. 50!

Hold da op, det er simpelthen allerede blevet indlæg nr. 50. Har jeg virkelig lavet så mange negle? Jeg har kigget efter negle som jeg ikke har vist, på min computer, og minsandten om jeg ikke fandt nogle :-) Jeg lavede dem her sidste år, inden jeg startede bloggen. Så billedet er taget med mit mobil camera, så det er ikke mit bedste billede. Egentligt er det bare noget blonde stof, som jeg har klippet så de passede til mine negle. Jeg har derefter lagt et lag top coat, på en negl, og klistret stoffet på neglen. For at det skulle holde bedre kom jeg en-to lag top coat på bagefter. Jeg syntes faktisk at det ser meget fint ud, for helt lyst til at lave sådan nogle igen :-) Men det sætter sig fast i ALT, hvis man ikke for lukket alle steder inde med top coat. Så de er nok mere velegnede hvis man skal til fest XD Jeg kunne i hvert fald ikke holde ud, at have dem på i mere end et døgn.
  
 
/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar