lørdag den 4. maj 2013

Take to the sky

 
Jeg har lidt travelt her på det sidste med mine afgangs prøver, så derfor for jeg ikke blogget så tit, som jeg gerne ville. ØV! I onsdags havde jeg fødselsdag, hvor jeg desværre ikke nåede at lave flag på mine negle, som jeg ellers har gjort de sidste par år. Men man kan jo ikke nå det hele. Jeg har fået en enkelt neglerelateret ting og det er en lille abe, som skal kunne puste neglelakken tør. Den er jeg spændt på at få prøvet :-)
 
 
Da jeg lavede disse negle var der en helt bestemt sang der kørte rundt i mit hoved, nemlig 'take to the sky' af Owl City. Jeg syntes det er endnu en sød sang og jeg bliver altid i så godt humør af Owl City. Jeg sætter en you tube video af sangen nede i bunden af indlægget :-) På neglene har jeg to lag af den turkis farvede rimmel london sky high og skyerne er lavet med OPI alpine snow med en hæklenål. Top coaten er min elskede seche vite  dry fast top coat. Alt i alt et dejlig simpelt design:-) 


/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar