mandag den 20. maj 2013

Red, holo and black

 Well... Jeg er ederbunkme (hvis det ord altså findes?) blevet for dårlig til at lægge mine negle på bloggen. Jeg har 3-4 manicurer liggende på min computer, men for jeg husket det? Nej. Så det skal jeg lige komme i træning med :-) På neglene har jeg en skøn skøn SKØN shimmer rød lak på og en sølv-holo-glimmer sag oven på den røde. På alle undtagen ringefingeren lagde jeg 2-3 lag på tipperne, som en lidt fransk manicure. Som accent nail på ringefingeren lagde jeg sølv-holoen på hele neglen også med 2-3 lag, og lavede 3 sorte streger i diagonale hjørner. Sølv-holoen-glimmeren skal desværre placeres på neglene, og den er træls at fotografere, der er meget mere holo IRL, men den er nu enormt flot alligevel, så det går nok. Det var først, da jeg havde lavt dem, at jeg indså at de er meget julede, men det sorte hjælper lidt på at det ikke er for julet. Jeg har også prøvet min puste abe som jeg fik i fødselsdagsgave, jeg ved ikke helt hvor godt den virker, men den er tilgengæld ret nuttet at se på XD I kan se den på det nederste billede  





Håber i har haft en god pinseferie:-)
/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar