tirsdag den 18. juni 2013

Something blue and something black

Yeaaaha! Så har jeg sommerferie i hele 2 måneder, så nu satser jeg på at få lavet en masse negle :-)
 
 
Et super let design, jeg lavede det til min morfars fødselssag, så der var et eller andet på neglene :-) Der er 2 lag af den blå og så lavede jeg lige nogle hurtige striber med en artliner og afsluttede med et lag top coat. Fantastisk! Elsker de her negle, selvom det måske var lidt for "let" hvis man kan sige det. Det gik måske ikke så godt på ringefingeren, men hey jeg kunne jo ha' rettet det med blåt, men jeg var doven :-) Det er et af de designs der er lettere at lave på højrehånd, tog desværre ikke et billede, men jeg laver faktisk ALTID det samme på højrehånd, bare for at øve, det bliver bare ikke helt så pænt, med nogle af de sværrere ting... Men det var lige et sidespring XD Fik ikke taget så mange gode billeder, så i må "nøjes" med 2 :-)

/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar