mandag den 10. juni 2013

Texture nails... with SALT

Undskylder på forhånd mit dårlige clean up, jeg var doven :-)
 Halløjsa! Textur negle er meget in lige nu bla. OPI liqued sand kollektion eller Citas caviar og velvet manicure, bare for at nævne nogle. Men mange af varrianterne er nu også dyre... På youtube så jeg nogle lave textur negle med salt, det måtte jeg da lige prøve! Den hvide lak er OPI Alpine snow og den sorte er Maybeline black onyx. Jeg lagede først et lag af lakken og lod det tørre, derefter andet lag på en negl ad gangen og dryssede salt over neglen. Tilsidst afsluttede jeg med et lag top coat. Jeg legede selvfølge lidt -derfor den sorte negl- men også med hvor meget salt osv.

Personligt kan jeg bedst lide ringefingeren, og fortryder lidt at jeg ikke gjorde det 'omvendt' -med flere sorte og en hvid negl- men det kan jeg jo nå en anden dag :-) Ellers langefingeren er nu også sød med en fransk tip. Det for en lidt ru overflade, men ikke så ru at det sidder fast i alting, så en tilpas textur, vil jeg mene. Holdbarheden var ikke så god som hvis jeg ikke havde puttet salt på. Alpine snow blev faktisk lidt opløst af det, og man kunne se negelen igennen saltet allerede to dage efter, og noget af saltet var faledet af. Så der tog jeg det af XD  
 
Vi ses!
/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar