lørdag den 13. juli 2013

Volcano?



Et lille indlæg fra mig inden jeg tager i sommerhus igen. Neglene er helt tilbage fra d. 6/6, da jeg havde fysik 9. afgangsprøve. Det var nemlig her jeg fik inspirationen til dem... Jeg sad og prøvede at læse op til den, men blev meget distraheret af mine bare negle, da der i min fysik-bog stod et eller andet om vulkaner :-) (Det der stod var ikke meget, og der var ikke noget vigtigt) Derfor gik jeg straks igang, og endte op med dette. Jeg var lidt doven, da jeg kun gad lave en, men på den måde kunne jeg lege lidt med graduering. Syntes neglene blev okay, men kan bedst lide gradueringen :-) Billederne blev derimod helt elendige :-(



 Close up af vulkanen, hvor man i bagrunden kan se essie mint candy appel, med et lag wet'n wild break the ice, elsker den combi!
Det øverste 'lag' er brugt til vulkanen, det nederste 'lag' er brugt til gradueringen, og de er sat i rækkefølge efter brug fra venstre

/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar