torsdag den 25. juli 2013

I love them!

Halløjsa alle i ude i blogland. Det går ikke så godt med at få husket at blogge... men jeg er her altså endnu! Jeg sidder på et hotelværelse i Lübeck, med internet, og slapper af efter en god dag, har bla. været i fuglepark, som overraskede meget positivt. Så her for i endnu en gammel manicure, jeg kan ikke helt huske fra hvornår:-)

Æh ja, jeg har for en sjælden gangs skyld taget billeder af processen, mest fordi jeg syntes neglene også var pæne der, det blev mere eller mindre en tutorial :-) Men på billede 1 er sådan de endte, og jeg tror overskriften siger, hvad jeg syntes om dem :D
 Jeg startede med en base coat, så 2-3 lag hvid, og duppede med en make up svamp den grønne og bronze på
 Derefter 2 lag glimmer 
 Så stampede jeg det udvalgte mønster på, og gav den et lag top coat. Super nemt, super cute og lige noget for mig :-) Det er virkelig nogle negle, som jeg blev ved med at beundre, og de blev også, næsten, pænere på min højrehånd, hvilket er lang tid siden er sket. Gradueringen blev rigtig god og billederne blev også gode, så hvad kan jeg sige? I LOVE them :D


Håber i har godt humør og godt vejr

/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar