tirsdag den 30. juli 2013

New in

Jeg når lige at blogge i dag, inden jeg i morgen tager et smut forbi familien på Sjælland. Jeg har desværre ikke nået at tage et billede af de ting jeg købte da jeg var i Tyskland, så det må jeg gøre når jeg kommer hjem. Til gengæld har jeg et af et par andre ting, jeg købte for et par uger siden
Den blå har jeg faktisk vist i et tideligere indlæg, dog med nail art, her, jeg havde længe ønsket mig en mørk blå så jeg vidste at den MÅTTE jeg have :-) Glimmeren vil jeg vise i dag og den grå har jeg ikke prøvet endnu

Først lagde jeg 2 lag af en metalisk lyserød. Jeg prøvede at lave en graduering med glimmeren som består af store blå og guld hexagon stykker og spækket med lilla glitter i forskellige størrelser. Med graduering er den ikke så god til... Eller også er det mig der ikke er så god til det med glimmer graduering, øvelse gør mester ikke? XD Der er også 2 lag af den på, og på ringefingeren lavede jeg en accent nail med glimmer på hele neglen. Man skal ikke skubbe rundt med glimmeren så et stort plus :)


/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar