torsdag den 15. august 2013

Essence

 Som lovet får i lov at se de to neglelakker jeg købte i tyskland. Den limegrønne hedder L.O.L og den lidt koral-neon-røde hedder off to miami! 2 skønne lakker, på billedet er der lige sneget sig en, øh ja jeg ved faktisk ikke hvad de hedder... som lille har jeg kaldt dem 'døgnfluer' men det er vidst ikke det rigtige navn :-)
 Et super nemt design, hvor man kan se begge lakker, var hvad jeg gik efter. Det blev til dette, som jeg tideligere lavede mange af. Off to miami! er meget mere neon IRL, men sådan er det ofte med neon lakker. Jeg malede først mine negle 1 tykt lag hvid, og hvis jeg havde haft noget striping tape ville jeg have brugt det, men det har jeg ikke. Så jeg lavede i frihånd først den grønne trekant og efter at det havde tørret lidt, den koral-neon-røde. Til sidst brugte jeg min striper for at jævne det ud. Som accent nail ville jeg se lakken for sig selv, så den koral-neon-røde på min venstre hånd og den limegrønne på min højrehånd. Jeg har ikke nogle lakker der ligner rigtig de her, så jeg er glad for mine køb :-)  


Jeg ved ikke hvor meget jeg kommer til at blogge i dette skoleår. Jeg starter på efterskole i 10. klasse på søndag, og jeg glæder mig :-) Men jeg kigger nok forbi engang imellem ;-)

/Kamilla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar