onsdag den 28. august 2013

Bøøøhh!!!

 

 
Så er jeg kommet på efterskole, og jeg har det rigtig godt:-) Det er selvfølgelig meget anderledes, men som man siger: "forandring fryder" Jeg fik i weekenden tid til at lave disse simple negle. Jeg har tagget billeder med min mobil, så de er derfor ikke ret gode. En anden ting er at jeg ikke har så meget plads på min mobil, så det bliver ikke hver gang der kommer billed af hvad jeg har brugt. Jeg kan lige huske at den røde er fra depend, den lilla fra hot make up og den grønne fra gina tricot og den hedder rain forest. Jeg besluttede at jeg kun måtte tage 10 lakker med på efterskole og en top- og en base coat:-) Det blev altså til 11 lakker, men hey, jeg tog jo ikke alle med:-) Til denne mani, laver jeg en negl ad gangen, så det ikke når at tørre inden jeg laver mønstret. Så først en klat lilla, så rød og til sidst grøn. Jeg varriere lidt med hvilken rækkefølge det skal være, for at de bliver mere forskellige :-) Jeg kan allerbedst lide min ringefinger, så derfor er der close up af den. Manien blev dog allerede fjernet i går aftes, da jeg har været i køkkenet i dag, og der må man ikke have neglelak på :-)
 
Håber i også har det godt:-)
/Kamilla 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar