mandag den 23. september 2013

Mint Candy Appel + new in

 Hm, længe siden :-) Det her var så neglene jeg havde på da vi tog til Paris med efterskolen. En super hyggelig tur, og glæder mig allerede til den næste. Jeg har fået en turkis striper, og 3 andre, af en sød pige på efterskolen. Så den skulle jeg da lige prøve. Jeg valgte selvfølgelig at matche den med min Mint Candy Appel fra essie. Jeg tror det er min absolutte ynglings lak... eller også er det min mest brugte lak :-) I hvertfald skulle det lige lidt en zebra eller noget... :-) Ej det gik ikke så godt, men det ser da meget fint ud selvom det ikke ligner en zebra. Jeg lagde 2 lag af Mint Candy Appel.      

 

 
 
Håber stadig i kigger ind en gang imellem, selvom jeg ikke blogger så ofte mere :-)
/Kamilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar