mandag den 6. januar 2014

New Year's Eve



 Håber alle har haft en dejlig jul og et rigtigt godt nytår. I julegave fik jeg 4 nye china glaze lakker og jeg er vild med dem :-) De er måske ikke helt nye, men det er china glaze's udgave af texturlakker og de hedder texture. Jeg fik of coarse! (blå), in the rough (grøn), toe-tally textured (orange) og bump in the night (sort). Det sjove var at farverne passede perfekt til den kjole jeg havde på nytårs aften, så de er lidt inspireret af den. Jeg lavede en graduering med de tre af farverne og lavede en accent nail med den sidste. Oven på lagde et enkelt lag af en GOSH som er en sølv glimmer. Jeg var lidt i tvivl om det ville ødelægge textur effekten. Det var ikke så slemt, særligt ikke da det var en graduering, hvor textur effekten er større, svampen suger noget af lakken, så fornemmelsen af mere textur er der. Jeg var i hvert fald godt tilfreds og de holder også okay, taget i betragtning at man ikke putter top coat på. Nedenunder er der et billede jeg tog lige inden jeg lagde det sidste lag glimmer, så man rigtigt kan se farverne, så jeg har ikke nået at fjerne lakken omkring mine negle. -.-  
/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar