tirsdag den 18. februar 2014

Black and white

Jeg har ikke glemt jer endnu, jeg har bare ikke haft lysten til at blogge her for tiden :-) Den kommer nok igen, som fx. i dag. Jeg har massere af manicuere, jeg har lavet, jeg har bare ikke fået billederne overført. Fordi jeg har valgt den efterskole jeg har valgt, har vi vinterferie i uge 8, det er lidt surt, når alle ens venner havde ferie i uge 7, men det er nu meget rart at have lidt ferie:-)

Jeg kan ikke huske hvem det var, men jeg blev inspireret af en eller anden blogger, som havde lavet nogle negle, hvor hun, med sin dottingtool, havde lavet nogle fordybninger i sin manicure. Det har jeg så prøvet at gøre i samlingerne på det hvide. Jeg syntes egentligt, at det blev meget sjovt. I starten kunne jeg ikke finde ud af, om jeg kunne lide dem eller ej, men jeg tror, jeg er kommet frem til, at jeg godt kan lide dem. Det er så sjældent at jeg bruger mat topcoat, det er en ting jeg klart skal til at bruge noget oftere, for det giver et virkelig fedt og måske også et lidt mere råt resultat. Nu hvor jeg er hjemme, er billederne blevet taget med et kamera :-)



Håber i har/har haft en god vinterferie
/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar