tirsdag den 7. oktober 2014

Efterårs neon

Jeg var gået på Google, fordi jeg ikke helt vidste hvad jeg ville lave på mine negle. Der fandt jeg nogle af de fedeste "swirl" negle, eller hvad man nu kalder det ;-) Så det måtte jeg jo lige kaste mig ud i... Det blev på ingen måde som dem jeg var blevet inspireret af, men jeg syntes nu alligevel at de blev meget sjove. Jeg havde valgt neon farver, siden jeg ikke fik brugt dem i sommers, måtte det jo næsten være nu, inden det bliver rigtig vinter :-) Så som altid, når man bruger neon lakker, har jeg lavet en hvid base. Oven på den har jeg med en pensel lavet de der "swirls" en efter en. Jeg er særligt vild med min ringfinger, den blev god. Som altid med neon farver er de ikke til at tage billeder af, men prøv at forestille jer det. Jeg undskylder forresten over de store billeder, jeg har Blogget på min mobil, så jeg prøver lige at se, om jeg ikke kan få dem lidt mindre de næste par gange jeg Blogger
/Kamilla

2 kommentarer:

  1. Synes overhovedet ikke det gør noget med billedestørrelsen! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay fedt, for jeg kan heller ikke finde ud af at ændre det på telefonen... :-D

      Slet