tirsdag den 21. oktober 2014

Models Own og DanCosmetic

Jeg har spændende nyt til jer. Jeg er (netop blevet) ambassadør for DanCosmetic, som er en ny dansk webshop, der blandt andet sælger en masse Models Own produkter. Models Own har indtil for nylig ikke kunne købes i Danmark, men det har DanCosmetic lavet om på og er nu Danmarks eneste officielle forhandler. DanCosmetic har ALLE Models Own neglelak kollektioner i deres shop www.dancosmetic.dk
Min rolle som ambassadør går ud på at jeg har indgået et samarbejde med DanCosmetic, om at lave swatches, udbrede budskabet om deres site og ikke mindst (de flotte og lækre) Models Own neglelakker - jeg får til gengæld løbende lidt gratis produkter.

Derudover vil DanCosmetic også gerne give dig muligheden for at få noget ud af det og har derfor lavet denne kuponkode kk1014, som du skal benytte, hvis du handler hos DanCosmetic og ønsker at deltage i konkurrencen om hele 3 valgfrie produkter fra Models Own. 

Min mor skulle jo lige se hvad det var jeg havde meldt mig til, så hun købte denne skønne lak fra Models Own der hedder Beetlejuice Golden Green. Lakken kom 2 dage efter hun havde bestilt den, og den var pakket godt ind i Bobbelplast, så den ikke skulle gå i stykker :-) Håber da lige i vil give det et kig forbi :-) 

/Kamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar